TV Markíza je hlavní kanál mediální skupiny CME na slovenském trhu. Je nejsledovanějším programem na trhu od svého vzniku v roce 1996. Markíza přináší podobné pořady jako TV Nova. Obě televize spolu úzce kooperují. Vedle hlavního programu provozuje Markíza na Slovensku i kanál Dajto pro muže, DOMA pro ženy a Fooor po vzoru TV Smíchov. Slovenské aktivity CME vlastní přímo držitel licence TV Nova, společnost CET 21.
ZÁKLADNÍ INFO
Typ programu: Základní, plnoformátový
Jazyk: Slovenský
Adresa: Bratislavská 1/a, Záhorská Bystrica
URL: http://www.markiza.sk
E-mail: —
Archiv vysílání: http://voyo.markiza.sk/
Facebook: Oficiální profil TV Markíza
Provozovatel: MARKÍZA – SLOVAKIA, spol. s r.o.
Platnost licence od: 13. 09. 1995
Platnost licence do: 13. 09. 2019
Licence: Není licencována pro Českou republiku
TOP 5 – Články
Nova s Markízou: Jak udržet pozici lídra?
Televize Nova společně se slovenskou Markízou musí po letech dominance řešit očekávaný problém. S přibývající konkurencí je udržení vedoucí pozice na trhu náročnější a nákladnější. Na českém i slovenském trhu se přitom výrazněji prosazují soukromé dvojky Prima s Joj, a na českém trhu je silná i veřejnoprávní televize. Jak z toho ven?
Šéfkou Markízy bude skutečně Ťapáková
Dosavadní šéfka marketingu TV Markíza – Zuzana Ťapáková – dnes byla radou zástupců CME jmenována do funkce generální ředitelky TV Markíza. Zodpovědná bude za rovněž za řízení TV Doma, sesterského kanálu TV Markíza. Jak dále uvádí web Mediálne.sk, hlavní prioritou nové ředitelky je „posílit vedoucí pozici televize Markíza, rozvíjet televizi Doma, iniciovat nové mediální aktivity, podporovat klienty v dosahování jejich cílů, ale zejména přinášet divákům i nadále kvalitní program, který očekávají“.
Generální ředitel Markízy Mika odchází
Václav Mika, generální ředitel TV Markíza, odchází ze své pozici. Informaci bulvárního deníku Nový Čas potvrdil seriózní portál Mediálne.sk. Mika končí přibližně po pěti letech. Po Pavlu Ruskovi a Vladimírovi Repčíkovi byl jen třetím generálním ředitelem této nejúspěšnější slovenské televize.
Slovenská UPC chce zaútočit na pozice Skylinku, po letech zařazuje Novu
Slovenská pobočka panevropského kabelového operátora UPC chce zaútočit na pozice Skylinku na slovenském i českém trhu. Ve své digitální síti hodlá začít „testovací vysílání“ českých programů Nova, Nova Cinema a Prima Cool, které jsou dostupné ve zkušebním provozu i na slovenských satelitních kartách. Důsledek ale může být opačný a může dojít k definitivnímu vyřazení těchto programů z trhu.
Markíza zakládá filmový program
O směřování druhého specializovaného programu televize Markíza je opět o něco jasněji. Provozovatel Markíza-Slovakia požádal slovenskou radu pro vysílání o celoplošnou digitální licenci k chystanému filmového programu Markíza Cinema.
VYSÍLAČE (SD)
- [DVB-S] Astra 23,5°E – SR 27500, FEC 5/6
11 836 MHz – volný program, polarizace horizontální
VYSÍLAČE (HD)
- [DVB-S] Astra 23,5°E – SR 27500, FEC 3/4
12 109 MHz – volný program, polarizace horizontální
Náhled grafiky