Nový vyhledávač z dílny firmy Microsoft ponese název Bing.
Přitom ještě nedávno se operovalo s kódovým označením Kumo. Jeho spuštění je téměř na spadnutí, rozhodně nehodlá navazovat na současný portál Live Search. Do kampaně podporující tuto novou službu plánuje firma Microsoft investovat až 100 milionů amerických dolarů (cca. 2 miliardy korun českých). Reklama se dostane na televizní obrazovky, rozhlas, internet, zkrátka nepřijdou ani internetové stránky. Zatím není jasná, zda bude kampaň celosvětová, nebo pouze zaměřená na americké uživatele. Kampaň bude férová, rozhodně v ní nemají být napadáni konkurenti jako Yahoo! či Google.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.