V měsíci září realizují Rock Rádia kampaň na podporu značky v Českých Budějovicích a Plzni, velkoplošnou venkovní kampaň doplní slogan „Buďte RockRádioaktivní“ přímo ve vysílání. Příprava kampaně probíhala in-house, tedy ve vlastní kapacitě. Pro ilustraci doplňujeme článek grafickou a zvukovou ukázku kampaně.
Kampaň podobného rozsahu dosud Rock Rádia nerealizovala, budeme-li konkrétní, v oslovení potenciálních i stávajících jihočeských a západočeských posluchačů nebyla síť rockových rádií dosud takto aktivní v rámci stejného období.
SOUVISEJÍCÍ: Kampaň Rock Rádií s „kosočtvercem“ je v pořádku i podle RPR
V aktuální kampani používají Rock Rádia osvědčený, aktuální kreativní vizuál „radioaktivity“ doplněný sloganem „Lepší je bejt RockRadioaktivní„. Grafický styl vychází z osvědčené komunikace s „přeškrtnutým kosočtvercem“, RadioTV o tom informoval Petr Sznapka, programový ředitel sítě Rock Rádií.
POSLECHNĚTE SI: ZVUKOVÝ VIZUÁL ROCKRADIOAKTIVITA
Lepší je bejt RockRadioaktivní – nová kampaň Rock Rádií odstartuje v září.
Návrh kampaně byl vytvářen in-house, tedy ve vlastním zázemí. Po dobu trvání kampaně budou Rock Radia přímo ve vysílání operovat se sloganem „Buďte RockRádioaktivní“ (ukázku přinášíme v audiu, ukázku si můžete stáhnout v odkazu výše).
DOPORUČUJEME: „Slušnej rock” odpojuje na Moravě svůj program
Hlas patří rannímu moderátorovi Marothovi „Věříme, že nám tato aktivita přinese očekávané ovoce, zejména v Českých Budějovicích, kde jsme podobným způsobem ještě nezazářili,“ dodává Petr Sznapka.
PROBĚHLO: Rockové léto na Rock Rádiích s pumpařkami, kočkou rocku a novou kampaní