NÁHLED UVNITŘ – Úplně poprvé za dobu své existence přichází Český rozhlas Pardubice s komunikační kampaní využívající billboardy.
Komunikační kampaň se na celém území Pardubického kraje bude objevovat v průběhu března. Na plakátovacích tabulích se střídají tři motivy, jimž dominuje především logo Českého rozhlasu Pardubice. Další součástí jsou i frekvence pardubického rozhlasu.
Více prozradil serveru RadioTV Ing. Radim Jelínek, manažer marketingu a PR pardubického rozhlasu: „Podařilo se vybrat 16 velmi lukrativních ploch – v centru okresních měst kraje, u velkých nákupních center i poblíž frekventovaných silnic.“
Nová kampaň ČRo Pardubice. Pro zvětšení klikněte myší. Zdroj: ČRo Pardubice
Billboardy propagující jednotlivé pořady Českého rozhlasu Pardubice půjdou ruku v ruce s tematickým spojením daného místa. Poblíž nákupních center má tak celý vizuální styl doplnit ještě jeden prvek – informace o dopoledním pořadu „Co si uvaříme„, blízkost zdravotnických středisek naopak doplní reklama na pořad „Rozhlasová apatyka„.
Zbývající třetí plakát vyobrazuje reklamu posilující značku stanice. Jednotlivé reklamní poutače zvolily především přímé sdělení a celkovou jednoduchost. Ke kampani se váže posluchačská soutěž. Úkolem posluchačů je zasílat své fotografie u těchto poutačů. Každý kdo tak učiní, získá malou odměnu.