FOTOREPORTÁŽ UVNITŘ – Rádio Evropa 2 připravuje na duben kampaň „MaXXimum muziky na tělo„, navazuje na dlouhodobější koncept.
Za novou dubnovou kampaní Evropy 2 stojí agentura TBWA, za společnost Lagardere Active ČR se na projektu podílel grafik Martin Adam. Z dalších členů tvůrčího týmu jmenujme fotografa Jiřího Machtu, vizáž měl na starosti David Šesták. V roli modelky se představí Vanda Kejlová, mužským protějškem se jí stal Lukáš Trs.
Kampaň Evropy 2 navazuje na dlouhodobý koncept tzv. „Music People„. V konceptu jsou vyobrazeni lidé prožívající a užívající si muziku. Nejnovější vizuál v sobě přináší i jeden prvek navíc, tím je claim „na tělo„. Má ukázat fakt, že „Evropa 2 hraje pro své posluchače ten nejlépe vyladěný mix muziky. Zkrátka maXXimum muziky.“
Podívejte se nyní společně s námi na fotoreportáž z nové chystané kampaně Evropy 2.
EVROPA 2 – MAXXIMUM MUZIKY |