Pražské Rádio Bonton uvede v průběhu listopadu novou kampaň s názvem „Parťák do města„.
Aktuální listopadová kampaň Rádia Bonton odkazuje a navazuje na slogan „V našem městě„, tentokrát se charakterizuje jako „Parťák do města„. Skupina Lagardere tímto claimem představuje hlavní cíle Rádia Bonton – informuje, radí a pomáhá svým posluchačům. Kampaň poběží celý měsíc, kromě 150 billboardech je připraveno 200 laviček. Reklama se objeví také v kinech Palace Cinemas, na Primě Cool a regionálních mutacích celostátních deníků (MF Dnes, Lidové noviny, Právo a Metro).
PSALI JSME: Hudební kvíz a šéfkuchař na Bontonu
Rádio Bonton doprovodí kampaň soutěží, probíhat bude od 1. do 26. listopadu. Posluchači se registrují přes e-mail partak@radiobonton.cz nebo webový formulář. Registrace musí obsahovat prosby (nebo potřeby), s nimiž by jim Rádio Bonton mohlo pomoci. Maximální výše ceny služby je 10 tisíc korun. Z došlých požadavků jednou týdně vybere stanice pět z nich, ty budou vystaveny na webu a návštěvníci hlasují o tom, které přání se splní. Realizace je možná na území Prahy.
V případě Bontonu docela vítám letošní strategii „Pop-rock zastavíš“ a postupné zařazování téměř expresovských hudebních titulů do playlistu.
http://oviradio.ic.cz/
Hlavně, že když v Liberci, žádal BONTON o 93,3 tak místo toho aby to RRTV zcela jednoznačně přidělila BONTONU, tak to raději udělila nějakým tunelářským podvodníkům DD. Čili před zavedenou a známou stanicí, dala přednost neznámému, velice pofidérnímu, venkovskému kočkopsu, přestože zcela obdobná stanice, tj. RCL, zde řádí, již několik let.