Český rozhlas 1 – Radiožurnál začne od dubna používat nové logo. Reaguje tak na výrazný pozitivní posun ve vnímání značky Radiožurnálu jako dynamické a moderní rozhlasové stanice.
„V roce 2008 došlo na Radiožurnálu k výrazným programovým změnám, vysílání se zpřehlednilo, je dynamičtější. Z realizovaných výzkumů je patrné, že posluchači vnímají tyto novinky pozitivně, což se projevilo i meziročním nárůstem poslechovosti v denním i týdenním měření. Také propagace značky Radiožurnál v loňském roce byla silná a úspěšná. Značka se tak více vyprofilovala a do značné míry omladila. Proto je jen přirozené, že na tyto pozitivní změny reagujeme i redesignem staničního loga,“ říká RENÉ ZAVORAL, marketingový ředitel Českého rozhlasu.
Součástí zadání redesignu stávajícího loga (ČRo 1 – Radiožurnál ho používá od r. 2000) byl výzkumy podpořený požadavek na zachování motivu zeměkoule. Autorem redesignu loga je pražské grafické studio Kafka Design, které zvítězilo v únorové soutěži a bude s Českým rozhlasem nadále spolupracovat při tvorbě grafického manuálu.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.