Od října je ČRo 1 – Radiožurnál vidět na reklamních poutačích upozorňující na novinky v programu.
Aktuální kampaň představuje první okruh Českého rozhlasu – Radiožurnál – jako „moderní a dynamickou rozhlasovou stanici„. Kampaň chce upevnit posluchačskou základnu a přilákat nové posluchače, zejména z řad řidičů. „Radiožurnál má nepochybně nejkvalitnější a také nejdůvěryhodnější zpravodajství v českém éteru. Pro posluchače chceme nyní zpřehlednit hlavně odpolední vysílání, proto si od září mohou naladit dvě hlavní zpravodajské relace – Zprávy o čtvrté a Zprávy o šesté. (…) No a třetí dominantou odpoledního vysílání je krátce po 17. hodině osvědčených publicistických Dvacet minut Radiožurnálu,“ říká Hana Hikelová, ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu. Na novou kampaň se můžete podívat přímo na webu Radiožurnálu.