Komunitní rádio pro mikroregion Rokytnice, které provozuje v obci Mokrá-Horákov František Krpenský, má k dispozici i jednostránkovou webovou prezentaci a vlastní logo projektu. To se dosud v médiích neobjevovalo. Internetová stránka obsahuje základní informace o rozhlasové stanici, která v náběhové fázi vysílá 13 hodin denně od 6. do 19. hodiny.
EXKLUZIVNĚ: Nejmenší rádio v Česku měří poslechovost v hospodě
Zaváděcí cena reklamy se měří na počet spotů v průběhu jednoho dne, cena ale platí pro opakované vysílání v průběhu celého měsíce. Za čtyři spoty odvysílané spoty denně zaplatí inzerent 1000 Kč měsíčně, šest spotů denně ho bude stát 1500 Kč měsíčně. V případě, že by měl klient zájem vysílat svůj spot každou hodinu, zaplatí 4500 Kč měsíčně, ale musí dodat nejméně dvě variace spotu.
Prodejcem reklamy v terestrickém Rádiu R je společnost LK-MEDIA s.r.o., kterou vlastní Leoš Krpenský, syn majitele vysílací licence Františka Krpenského.
ANALÝZA SPORU:
Studentské Rádio R protestuje proti FM stanici shodného názvu
Co je jádrem sporu dvou brněnských rozhlasových stanic?