Brněnské Radio Krokodýl, vysílající na frekvenci 103 MHz, nastartovalo nový program, nové znělky, nové moderátory a nový image. Nové znělky a nový zvukově-efektový image má na svém triku Josef Vrtal, jehož hlas je i hlasem rádia. Rádio Krokodýl změnilo také své logo a nepřehlédnete ho ani v ulicích. Nové zářivé barvy, moderní off air image, to vše dotváří celkově nového Krokodýla.
Ve vysílání Rádia Krokodýl můžete slyšet ty pravé zvuky Afriky, džungle, vody a samozřejmě krokodýlích ostrých zubů, které si vybírají ty nejlepší ostré hity, tedy písničky, nad jejichž výběrem bdí programový a hudební šéf Pavel Váně:
Rádio Krokodýl je hitové rádio, proto hraje hudbu převážně 90. let, ale zabrousí i do let 80. Výběr písniček je cílen na věkovou skupinu 20 – 29 let ( až 35 let). Ve specializovaných večerních pořadech se věnujeme taneční nebo klubové scéně.
Sami moderátoři ke svému programu říkají:
Všechny důležité servisní informace, které potřebujete, se dozvíte ode mě.
Dozvíte se zajímavosti ze světa, vědy a techniky a povíme si o záludnostech věcí všedního dne.
Ode mě se dozvíte horké novinky ještě dřív než si večer pustíte zprávy.
Máte-li ve vlastní hlavě také vlastní názor, můžete telefonovat Lucii, a nebo zahřát blízkou osobu písničkou na přání.
Večer si mohou posluchači se zájmem o klubovou scénu přijít na své v pořadu Clubbing.
Tolik oficiální tisková zpráva Radia Krokodýl a teď jen stručný komentář. Podobně zásadní změny image rádio nedělá každý týden, v tomto případě jde pravděpodobně o reakci na zvětšující se náskok největšího brněnského konkurenta Kiss Hády, který podle posledního Mediaprojektu poslouchalo včera 160 tisíc lidí (Krokodýl 129) s průměrnou dobou poslechu 222 minut denně (Krokodýl 192) což dohromady dělá o padesát procent vyšší share (2.1 ku 1.4 procenta).
Výše popsané změny vypadají velice zajímavě, obzvláště večerní speciální pořad Standy Lenerta Clubbing by mohl být tím, po čem řada posluchačů už dlouho touží. Na druhou stranu ale nevím, zda to povede k nárůstu poslechovosti. Kiss Hády boduje zejména mezi nejmladšími posluchači, kterým většinou k životu stačí nejnovější hity a pár telefonických soutěží. Nechme se překvapit, květnový Mediaprojekt nám řekne víc.