Čtyři měsíce po startu rodiny Fajn rádií pro nejmladší posluchače, dostává pevnější obrysy další formátová platforma z dílny rozhlasové skupiny Stamford Managing. Pětice rádií – Orion, Vysočina, Faktor, FM Plus a Crystal – se prezentuje jako Hitrádio, v průběhu podzimu se očekává zařazení dalších stanic z portfolia Stamford Managing.
Zatímco program Fajn Radio je určen primárně pro nejmladší cílové skupiny 12 až 29 let, Hitrádio je formátováno pro starší posluchače ve věku přibližně 25 až 45 let. Tomu odpovídají hudební playlisty všech pěti rádií, které jsou si s přihlédnutím k regionálním odlišnostem podobné. Rotace skladeb není tak častá jako u Fajn Radia, poklidnější je i tempo písní.
Stejně jako u skupiny Fajn Radio, také Hitrádia nemění své oficiální názvy, ve vysílání se prezentují svým původním názvem, před který je zařazováno slůvko ‚Hit‘. Zda je to v souladu se zákonem bude řešit Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, která již s Radiem Agara kvůli slůvku ‚Fajn‘ zahájila správní řízení.
O tom, které další stanice se zařadí do sítě Hitrádio, leccos napovídá sada internetových domén, kterou 22. srpna zaregistrovala partnerská společnost Telmark s.r.o. Kromě výše zmíněné pětice byly zaregistrovány domény hitradiozlin.cz, hitradiokrokodyl.cz, hitradiocity.cz, hitradiomost.cz, hitradiometuje.cz a hitradiocernahora.cz. Registrované domény ovšem samozřejmě nemusí znamenat, že ze všech stanic vniknou Hitrádia. Pokud se neporuší práva k existující ochranné známce, může každý registrovat domény, jaké chce.
Krokodýl, Zlín, Most a Černá Hora patří do skupiny Stamfordu již delší dobu, u Metuje se o vstupu Stamfordu spekuluje, ovšem u Radia City by to bylo velké překvapení. „Mluvit v tuto chvíli o tom, která další rádia se přidají k Hitrádiím, je předčasné. Registrace uvedených domén je jen preventivní opatření proti doménovým spekulantům,“ říká mluvčí Stamford Managing Tomáš Němčanský s tím, že oficiální vyjádření k Hitrádiu bude vydáno do konce týdne.
Po sítích Fajn Radio a Hitrádio příjde pravděpodobně na řadu formátová platforma postavená na ‚blaníkovském‘ formátu. „Máme připraveno pět jasně profilovaných formátů, které nabídneme regionálním rádiím z naší skupiny,“ řekl v květnu RadioTV ředitel společnosti Sun Media Jan Neuman. Již delší dobu vysílají podobný styl muziky jako Radio Blaník hradecké Radio OK, nebo valašskomeziříčské Apollo, logické by bylo zařazení českubudějovického Radia Gold nebo plzeňské Šumavy.