Reklama v rádiu je pro posluchače nejpřijatelnější, ukázala studie

internet-reklama-651

Pravidelný výzkum Postoje české veřejnosti k reklamě přinesl výsledky, které potěší především zadavatele reklamy do rádiových stanic. Z výzkumu vyplývá, že právě rozhlasová reklama vadí českým posluchačům nejméně.

Pokud jde o nadlinková média je největší přesycenost deklarována u komerčních televizí a naopak nejmenší u rozhlasu a také novin. Tyto informace uvádí poslední zpráva čerpající z pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě. Výzkum navazuje na výsledky šetření, které od roku 1993 prováděla agentura Marktest, a.s. Současné šetření bylo realizováno agenturou ppm factum research pod „patronací“ České marketingové společnosti a ve spolupráci s Českým sdružením pro značkové výrobky a POPAI.

Výsledky průzkumu komunikovala v tiskové zprávě skupina Lagardere. Samozřejme, výstup z tohoto průzkumu je dobrou zprávou pro celý rozhlasový trh. „Rádio je unikátní svým působením na posluchače, neruší vizuální pozornost a doplňuje činnosti lidí ať jsou jakékoli. Reklamu řešíme jako přirozenou součást vysílání, reklamní breaky jsou přiměřené a velká část komerční komunikace je řešena jinou zajímavou formou komunikace,“ řekl Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu Lagardere Active ČR.

Právě zmíněné výhody rádia oproti jiným médiím vnímají i posluchači. Jak dodal Petr Uchytil, přijatelnost rádií u posluchačů se v rámci této studie potvrzuje již několik let po sobě.

Autor článku:

Komentáře (1)

  1. Adam Wolf

    Osobně pro mne je reklama v TV nepřijatelnější, protože při začátku pouze zaraguji stisknutím MUTE na dálkovém ovladači a jakmile opět zaregistruji pokračování sledovaného pořadu, tak opětovným stisknutím MUTE aktivuji i zvuk ;-)
    V případě rádia však tento postup nelze použít, protože není možno se jak orientovat, KDY skončí reklama ;-)

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .