Zajímavou propagační formu svého odpoledního bloku „Rock bez reklam“ zvolila RockRádia. Zapojit se do ní mohou samotní posluchači, kteří si na své poštovní schránky vylepí samolepky „Nevhazujte letáky – posloucháme Rock bez reklam„. Napsat si o ně mohou zájemci prostřednictvím webové prezentace, ve vybraných místech je budou distribuovat přímo promo tým stanice. Cílem aktivity je samozřejmě snaha zvýšit povědomí o značce v těch regionech, v nichž RockRádia vysílají.
Odpolední blok Rock bez reklam, který RockRádia vysílají každý všední den mezi 14. a 15. hodinou, chtějí podpořit RockRádia v netradiční marketingové kampani, tou tak podpoří jeden z nejvýraznějších prvků programového schématu.
Nálepky zdarma promují rock bez reklam
Rozhlasová síť zapojí do off-air podpory prvku ambientní média, v mediálním žargonu se jedná o nestandardní média mimo domov, geomarketingu a on-line komunikace prostřednictvím webových stránek. Nosičem netradiční reklamy tak budou poštovní schránky v regionech v jižních, středních a západních Čechách, kde RockRádia šíří svůj signál.
Originální samolepku „Nevhazujte letáky – posloucháme Rock bez reklam“ budou rozvážet po těchto regionech během pilotního projektu členové marketingového týmu v průběhu února. Po vyhodnocení pilotní části dojde k roznášení samolepek do dalších lokalit. Samolepky si posluchači mohou bezplatně objednat prostřednictvím e-mailu rockbezreklam@rockovyradio.cz, resp. na webu www.rockjeslusnamuzika.cz.
„Od této aktivity si slibujeme jediné – navýšení povědomí o značce a současně zvýšení visibility značky v místech, kde se pohybuje a žije cílová skupina RockRádia,“ prozradil webu RadioTV.cz programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.