Fanoušci filmové magazín Premiér ať zatlačí slzu, vydavatelství Hachette Filipacchi jej zastaví.
S informací přichází server idnes.cz. Podle internetového deníku ale za zrušením nestojí nízký náklad, průměrný prodej časopisu se má pohybovat okolo 35 tisíc kusů. Problémem je totiž nezájem inzerentům, podle šéfredaktora magazínu Premiere Pavla Vondráčka by nepomohlo ani navýše nákladu. Zadavatelé reklamy se snaží přesně cílit na vytyčené skupiny, unisexový magazín (pro čtenáře bez rozdílu věku a pohlaví) nemíří na konkrétní čtenáře. Vondráček byl nejprve šéfredaktorem měsíčníku Maxim, později pod jeho bedra spadl i filmový magazín.
Redakce měla od července tohoto roku přejít pouze na internetové stránky, ačkoli je vše pečlivě připraveno, i tento projekt je s nejvyšší pravděpodobností ohrožen. Zde nastává problém, protože šéf internetu společnosti Hachette Filipacchi (HF) Jan Václav Čepa přes společnost Tiskali Media konkurenci Dokina.cz, proti zavedenému titulu bojovat nechce. Už delší dobu neexistuje možnost předplacení na další rok. Značka s věhlasným jménem tak možná doopravdy zanikne, z tištěných titulů by tak na trhu zůstal časopis Cinema, Cinepur a Film a doba. Vydavatelství HF uvádí na českém trhu například tituly Elle, Mariance, Maxim či Yellow.