1. března spustila své vysílání pro Česko a Slovensko jedna ze tří největších kabelových televizí světa Fashion TV. Přibližně 70 procent vysílání zaměřeného na oblast módy, krásy a životního stylu tvoří převzatý obsah, 30 procent přidává vlastní lokální produkce.
Program Fashion TV si může naladit více než milión domácností, 670 tisíc v ČR a 360 tisíc na Slovensku. Signál distribuují kabeloví operátoři – v České republice UPC, Telefónica O2, NetBox, Moravianet a CentroNet, na Slovensku pak UPC, T‐Com, Orange, SATRO a SWAN. Smlouvy s dalšími operátory jsou před podpisem. U největšího kabelového operátora v obou zemích – UPC ‐ bude Fashion TV v základním programové nabídce – v programu Basic v ČR a Starter na Slovensku. Fashion TV je dostupná prostřednictvím satelitu Eutelsat W2 v poloze 16 stupňů východně.
Licenci na provozování Fashion TV v ČR a na Slovensku získala na konci loňského léta společnost Carolinas Corporation. Tu společně vlastní ZUZANA POLÁČKOVÁ (ta bude také výkonnou ředitelkou), mediální konzultant KAREL VÁGNER, který stál například u zrodu ekonomického deníku E15, a MICHAL PELACH, člen představenstva kabelové sítě CentroNet. Při tvorbě programu a budování značky bude držitel vysílací licence – Carolinas Corporation – spolupracovat s řeckým podnikatelem ERICEM ASSIMAKOPOULOSEM. Ten drží licenci na provozování Fashion TV kaváren a barů, na organizaci soutěže Fashion TV Model Awards, Fashion TV party a na merchandising.