Do České republiky a na Slovensko přichází nová značka Universal Channel, nahradí dosavadní Hallmark Channel.
Premiéru si Universal Channel odbude 3. září, stávají Hallmark Channel tímto datem v českých kabelových, digitálních, satelitních televizí a IPTV skončí. Hlavní změnu tvoří především nová grafika a značka, filmová nabídka programu Hallmark bude doplněna o nové premiérové tituly. Diváci se mohou těšit na seriály jako Bratři a sestry nebo Poldíci (v originále Rokkie Blue). Pokračovat ovšem budou také současné pořady Hallmarku, například Právo a pořádek. Universal Channel má podle svých slov k dispozici více než 50.000 hodin televizních titulů a 9.000 hodin filmových titulů.
Cílovou skupinu diváků tvoří ženy i muži ve věku 25 až 55 let se snahou oslovit i mladší diváky (18-34). „Rebranding televizního kanálu Hallmark Channel na Universal Channel je přirozeným vývojem pro společnost Universal Network International. Budeme pokračovat v poskytování kvalitní televizní nabídky s důrazem jak na tradiční základy Universalu, tak na nové, energické pojetí tohoto televizního kanálu a jeho vzhledu. Tento nový vzhled bude podpořen zajímavými osobnostmi a svěží programovou nabídkou, kterou si určitě brzy oblíbí naši diváci v České Republice i na Slovensku,“ uvedl Colin McLeod, generální ředitel společnosti Universal Networks International pro střední a východní Evropu.