Prima Love zná první výsledky sledovanosti

prima_love1

VIDEO UVNITŘ – Televize Prima Love zná od 1. května vůbec své výsledky sledovanosti, podíl na trhu se zatím v cílové skupině 15+ pohybuje pod jedním procentem.

Od prvního května je program Prima Love zařazen do měření sledovanosti. První den dosáhla nová televize podílu na trhu 0,64 % v cílové skupině 15+. „Ve srovnání s prvními výsledky „bratrské“ televizní stanice Prima COOL dosáhla Prima LOVE ve svůj první měřený den ještě lepších výsledků, a to o celých 0,16 % více v cílové skupině diváků starších 15 let (share Prima COOL v první den měření byl 0,48 %),“ uvedla Jana Mrákotová, tisková mluvčí TV Prima.

ANALÝZA: Vyplatí se Prima Love po ekonomické stránce?

Vyšších hodnot pak dosahuje Prima Love podle tiskové zprávy ve skupině Ženy 15-54, průměrný celodenní průměr činí 1,11%. Hlavní cílovou skupinou televize Prima Love je ovšem skupina Ženy 15-44, zde se podařilo zasáhnout 1,13% divaček. „Prima LOVE si již po dvou měsících vysílání našla své divačky, chceme jim tímto popřát mnoho láskyplných momentů – třeba již příští neděli u filmu Líbáš jako Bůh,“ těší dosažené výsledky generálního ředitele Televize Prima Marka Singera.

K TÉMATU: Prima spouští avizovaný kanál Prima Love pro ženy

TV Prima zařadila do vysílání nový spot znározňující vyznání dvou fiktivních postaviček „COOL“ a „LOVE“. Na Primu Love se snaží nalákat pomocí soutěže „Lovte výhry„, v níž mohou soutěžící získat „luxusní ceny v minimální hodnotě 5 tisíc korun“. Soutěž startuje 9. května.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: