Před třemi týdny skončil Hallmark Channel, po rebrandu jej naladí diváci pod názvem Universal Channel. Jaké jsou další plány provozovatele?
Změna z Hallmark Channel na Universal Channel se ukázala podle Laxmi Harihan, marketingové ředitelky Universal Networks International pro střední a východní Evropu, jako dobrá volba. Pro portál Parabola.cz dodala, že v srpnu se stanice „stala nejsledovanějším zahraničním filmovým kanálem mezi cílovou skupinou dospělí 15-54 a ženy 25-55, a také mezi všemi měřenými kanály jsme obsadili celkovou 12. příčku.“
K TÉMATU: Hallmark Channel končí, nahradí jej Universal Channel
V rozhovoru zaznělo také oznámení o změně poměrů filmů a seriálů: „Současný poměr filmů a seriálů se možná začne měnit s časem, ale vše se bude odvíjet od výsledků sledovanosti,“ dodává Laxmi Harihan. U nových pořadů Universal Channel se pak plánuje český dabing, slovenský ovšem není vyloučen. Pozitivní novinkou bude spuštění samostatného reklamního feedu pro Českou a Slovenskou republiku, zcela bez maďarských reklam.