Česká televize včera představila svůj nový vizuální styl z dílny grafického studia designera Aleše Najbrta. Dominantou je tradiční logo „obrazovky“ ČT v modernějším provedení. Na něj naváže nová vizuální identita všech čtyř kanálů České televize a rovněž výraznější profilace programu ČT 4, který se přejmenuje na ČT Sport.
Televize bude nové logo nasazovat postupně. Nepůjde tedy o skokovou změnu, která by se projevila úderem půlnoci z 31. srpna na prvního září letošního roku. První fáze změn se projeví přímo ve vysílání. Pokud ale jde změnu značky na interních materiálech, vizitkách, hlavní budově, technice a dalších místech, to bude postupné. Vedení televize počítá s několikaletým souběhem používání obou značek.
Nový vizuální styl i nové logo avizoval generální ředitel Petr Dvořák ve svém kandidátském projektu, když se ucházel o ředitelský post. Zároveň chtěl, aby nové logo vycházelo z tradičního původního loga televize. ČT tak vůbec nevyužije původně navržené logo, které pro ni vyrobil Štěpán Malovec. To vzniklo ještě za ředitele Jiřího Janečka, nikdy ale nebylo implementováno.