Mediální zastupitelství Atmedia začleňuje do svého portfolia původně slovenskou filmovou stanici JOJ Cinema. V srpnu se tato televize zařadí i do českého měření sledovanosti. Její program přináší řadu premiér s českým dabingem.
Filmy nemají být přerušovány reklamou
JOJ Cinema se začlení do českých peoplemetrů díky obchodní spolupráci se zastupitelstvím Atmedia. To ji zařadí do svých obchodních balíčků atchoice, atadults, atsmart a atmax. Etablovaná stanice nabízí řadu filmových premiér v českém dabingu, zařazena je v největších satelitních, kabelových a IPTV operátorů.
Díky spolupráci s Atmedii patrně vzroste počet reklamních sdělení ve vysílání tohoto programu. Samotné filmy by měla JOJ Cinema i nadále vysílat bez reklam, jelikož si zakládá na kvalitním filmovém zážitku. Spoty tedy zařadí pouze mezi jednotlivými pořady. Podobný model uplatňuje i kanál Film+.
První rok existence, sázka na češtinu a český trh
Program JOJ Cinema oslavil letos v červnu první rok existence, distribuován je v nabídce satelitních, kabelových a IPTV operátorů, ve svém portfoliu stanici nabízí největší společnosti na trhu – Skylink, UPC, O2 TV nebo T-Mobile.
Řadu filmových titulů nabízí JOJ Cinema v premiéře jak na českém, tak na slovenském trhu. I když patří pod slovenskou filmovou skupinu, za svůj hlavní vysílací jazyk si zvolila češtinu. Díky tomu může konkurovat i zavedeným značkám na českém trhu.
Kanál Prima MAX dosáhl nejvyšší share od listopadového uvedení na trh
Volně dostupný filmový a seriálový kanál Prima MAX má za sebou nejúspěšnější týden od svého listopadového spuštění. Průměrný podíl na publiku byl v 28. týdnu na úrovni 1,88 % v celodenním vysílání.
....Filmová premiéra v srpnu: Unesená
V srpnu přinese JOJ Cinema například film Unesená v hlavní roli s Nicholasem Cagem. Dále odvysílá snímky Twilight, V plamenech, Pinocchio, Vítejte v džungli či WikiLeaks.
„S radostí zařazujeme do naší nabídky stanici JOJ Cinema. Zadavatelům televizní reklamy přinese divácky atraktivní a zavedený program. Rozšířenou nabídkou tematických stanic poskytneme klientům další možnost, jak lépe zacílit reklamní kampaň na své zákazníky,“ říká Michaela Vasilová, ředitelka Atmedia, ke spolupráci s televizí JOJ Cinema.