Stanice JOJ Family určena pro český trh bude na Štědrý den vysílat zcela bez reklam. Informovala o tom agentura Atmedia, která Jojku obchodně zastupuje. JOJ zkoušela Vánoce bez reklamy i v minulosti.
Vánoce bez reklamy přinesly JOJ výhodu před konkurencí
Slovenská komerční dvojka se tímto způsobem snažila dostat do povědomí diváků jako stanice, která o Vánocích nepřerušuje pořady reklamou. Pomohlo jí to zejména v letech, kdy ve srovnání s konkurencí neměla k dispozici ty nejžádanější vánoční tituly. Vánoce bez reklamy obvykle podpořil jeden hlavní komerční klient, který si zaplatil sponzorské vzkazy vysílané v průběhu celého dne. Nejednalo se však o klasické reklamní spoty, nýbrž o jednoduché a krátké sponzorské spoty.
Česká JOJ Family v tiskové zprávě neuvádí zmínku o sponzorských vzkazech. Lze tedy usuzovat, že její vysílání bude na Štědrý den skutečně úplně bez reklam. „Diváci si tak budou moci vychutnat vánoční pohádky a další pořady bez jediného komerčního sdělení,“ uvedl marketing manager Atmedia Tomáš Surák.
Rádia Expres FM a Classic Praha připravují Vánoce bez reklam
Pražské rozhlasové stanice Expres FM a Classic Praha nebudou na Štědrý den a na Silvestra, tedy 24. a 31. prosince, zařazovat do vysílání žádné reklamní bloky. Tím lákají posluchače na letošní sváteční program. …
....Vánoční programové tipy JOJ Family
JOJ Family letos vsadila na pohádkovou klasiku Panna a netvor, Princ Bajaja nebo Rumburak a divácky osvědčené české filmy jako Nejlepší ženská mého života, Už zase skáču přes kaluže či Kdyby tisíc klarinetů. Nebudou chybět ani vánoční vydání slovenských seriálů Hoď svištěm, Naši nebo speciál úspěšného rodinného pořadu V Sedmém nebi.