Televizní skupina Barrandov přeformátuje svůj hudební kanál určený starším divákům a vytvoří z něj plnoformátový program pro celou rodinu. K 1. lednu 2017 přestane vysílat Barrandov Muzika a vznikne Barrandov Family.
Vlastník skupiny Barrandov otevřeně vyjádřil nespokojenost s výsledky Barrandov Muzika
Přibližně polovinu obsahu bude totiž tvořit vlastní tvorba skupiny Barrandov. Provozovatel si klade za cíl oslovit mnohem širší skupinu diváků, jelikož sázka pouze na starší diváky se mu nevyplatila.
„Barrandov Muzika měla sice nadějný start, ale v současné době již neplní naše očekávání. Navíc zatímco KINO Barrandov a Barrandov PLUS od svého vzniku kontinuálně zvyšují svůj podíl sledovanosti na trhu, tak Barrandov MUZIKA se od července letošního roku pohybuje pod hranicí 0,2 %,“ uvedl v tiskové zprávě generální ředitel skupiny Barrandov Jaromír Soukup.
„Od Barrandov Family očekáváme daleko lepší výsledky, které by měly pomoci naší Skupině v dalším růstu. V letošním roce sledovanost Skupiny Barrandov přesahovala přes devět procent a není tajemstvím, že naše ambice jsou daleko vyšší,“ dodal šéf televizní skupiny Barrandov.
Senioři milují Šlágr. Konkurence jej neohrozila
Kanál Barrandov Muzika vznikl v reakci na úspěch volně šířené televizní stanice Šlágr TV, která úspěšně kombinuje teleshopping s hudebními pořady pro seniory. Majitel televize Šlágr Karel Peterka se pokusil svůj úspěch znásobit vytvořením dvou nových kanálů – Country no.1 a Písnička TV. Za úspěšný projekt lze však považovat pouze kanál Šlágr.
Podobná situace nastala u konkurentů této stanice. Na Slovensku se pokusila přebrat Šlágru diváky televize Senzi, v České republice měla tuto ambici právě televize Barrandov Muzika. Ani jedna stanice však pozici Šlágru zásadně neohrozila. U obou projektů asistoval slovenský televizní podnikatel a režisér Peter Nuňéz.