VIDEO UVNITŘ – Slovenská komerční televize Markíza spustí letos v srpnu svůj třetí program, po ženském kanálu Doma přichází s okruhem zaměřujícím se na muže. Původně operovala společnost s několika dalšími názvy, nezvolila název Ego, nýbrž netradiční spojení „Dajto“. Vysílat bude non-stop, program se nebude skladbou výrazněji lišit od českého kanálu TV Nova s názvem Fanda. Nasazené akvizice však nebudou shodné, jelikož práva seriály jako CSI či Prison Break vlastní TV Joj. Podívejte se, jak bude vypadat kampaň na start nové stanice.
Televize Markíza v pátek spustila kampaň na podporu nového kanálu Dajto, ten se soustředí (stejně jako program Fanda) na muže. Během dne bude vysílat zejména filmy, seriály, sport a dokumenty, CME potvrdila, že má navíc práva na olympijský lední hokej v Soči pro rok 2014. Novinka bude vysílat 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Společnost Markiza Slovakia si na úřadu průmyslového vlastnictví nechala patentovat známky „TV Dajto!“, „Dajto! TV“, „Televízia Dajto!“ a „Dajto!“.
POZNÁMKA: Fanda dělá chybu, že jej nelze přijímat na běžnou anténu
Společnost zveřejnila předběžné programové schéma stanice Dajto!. Ačkoli není konkrétnější, prostor dostane archivní tvorba TV Markíza, erotika bude zastoupena formátem „Sexy Call TV“, čeští diváci si patrně vybaví formát Primy Cool „Za kačku svlíkačku„. Mezi 17. a 18. hodinou dostane místo sitcom, Dajto! nabídne také sportovní zpravodajství a to ve všední dny po 22. hodině. Datum spuštění není stanoveno, Markíza čeká minimálně na skončení letních olympijských her.
Zatímco TV Fanda odstartovala už 14. července, Dajto! začne pravděpodobně v druhé polovině srpna. Připomeňme, že Markíza zahájila vysílání 31. srpna 1996, ženská TV Doma o 13 let později (na den přesně).
Programové schéma nové televize Dajto!, který patří stanici Markíza. Pro zvětšení klikněte myší.
První spot propagující novou stanici Dajto! znázorňuje stopujícího turistu, ten ukradne auto off-roadovému závodníkovi. Spot získal slovenský server Mediálne.sk. „V rámci komunikace Dajto – nové programové struktury pro muže jsme se i v souvislosti se samotným názvem televize rozhodli posunout chlapské ‚hecování‘ trošku dále od úplné prvoplánovosti. Jde sice o hecování, ale bez negativní emoce – člověk ‚vyhecuje‘ sám sebe, výsledkem čehož je čistá radost z nového zážitku. Z něčeho, co vždy chtěl dělat, ale doteď neměl příležitost. Protože doteď neměl Dajto – ‚normálne, že telku pre chlapa‘,“ řekl ke konceptu kampaně pro server Mediálne.sk kreativní ředitel TV Markíza Roman Kettner. Právě „Dajto – normálne, že telka pre chlapa“ je mottem nové stanice.