Private Media Group dosáhla za I. čtvrtletí 2002 výnosů 9,3 milionů eur

radiotv22BARCELONA, Španělsko, červen 2002 – Společnost Private Media Group Inc. (Nasdaq: PRVT), celosvětový leader v produkci vysoce kvalitních produktů, služeb a zábavy pro dospělé, dosáhla za první čtvrtletí roku 2002 výnosů ve výši 9,3 milionů EUR. Ve stejném období loňského roku bylo dosaženo výnosů 11 milionů EUR. Oznámený čistý výsledek za toto období byla ztráta 1,2 milionů EUR (0,06 EUR na akcii) oproti loňskému zisku 2,7 milionů EUR ve stejném období.

Na snížení výnosů měl největší vliv pokles prodejů videokazet a časopisů o 41 % na 3,3 milionů EUR, což  bylo výsledkem různých faktorů – mezi které patří změna zúčtovací měny firmy ze švédské koruny (SEK) na Eura (EUR) a nižší počet pracovních dní v 1. čtvrtletí 2002. Prodeje přes internet poklesly o 28 % na 1,552 tisíc EUR vlivem neobnovení licencí pro prodeje přes internet. Poklesy tržeb v prodeji časopisů, videoprodukce a internetu byly vyrovnány růstem příjmů z DVD a satelitního vysílání programů Private (Private Gold a Private Blue). Prodej DVD nosičů se zvýšil o 39 % na 3,6 milionů EUR a příjmy z vysílání se zvýšily o 22 % na 784 000 EUR za první čtvrtletí. Private Media Group věří, že jejich růst bude pokřačovat i ve zbytku roku.

Charles Prast, prezident a CEO k tomu řekl: „Mnoho různých okolností mělo dopad na prodeje v prvním čtvrtletí ve srovnání s loňským rokem. Navzdory tomu věříme, že předpokládané odhady prodeje již zavedených a nových médií v roce 2002 dodržíme. Hranice našeho hrubého zisku stále zůstává nad 60 % což jen podtrhuje naši silnou pozici.”

K tomu Prast dodává: „První čtvrtletí roku 2001 bylo zatím naše nejúspěšnější pro prodej a provozní zisk, které mají vliv na srovnání s rokem letošním. V roce 2002 se zaměřujeme na expanzi naší distribuční sítě a zajištění, že veškeré naše podnikání bude konkurenceschopné. Naše on-line podnikání posiluje a stejně je tomu i s DVD a satelitním vysíláním. Očekáváme, že rok 2002 bude pro nás úspěšný i přes všeobecně slabé období na mediálním trhu na celém světě.“

Ekonomické výsledky 1. čtvrtletí (v tisících EUR)

Rok    2002  2001
Výnosy    9,262 11,004
Čistý zisk  (1,218) 2,724

Více o společnosti:

Private Media Group Inc. je jednou z nejrenomovanějších světových značek působících na trhu zábavy pro dospělé. Je zakladatelem celosvětově známé značky Private. Společnost při prodejích na trhu kombinuje modely nových (internet, multimedia, e-commerce) a tradičních (video, časopisy) médií.

PRIVATE BLUE (6 hodin denně, 23:00 – 05:00)
Satelitní televizní stanice Private Blue je jeden ze dvou produktů společnosti Private, nejrenomovanější světové značky působící na trhu erotického průmyslu. Private Blue vysílá filmy, seriály, scénky a reportáže s lehkou erotickou tématikou. Tato televizní stanice drží několik evropských licencí (mezi nimi i ITC ve Velké Británii), které upravují obsah jednotlivých pořadů. Programová náplň tohoto kanálu by se dala srovnat s některými pořady vysílanými o víkendu na terestrických stanicích.

PRIVATE GOLD (6 hodin denně, 23:00 – 05:00)
Private Gold je nadstavbová satelitní televizní stanice firmy Private. To, co je na Private Blue zakázáno, mohou diváci vidět na Private Gold. Je to nejlepší produkt noční zábavy pro dospělé, který je v současnosti na trhu. Ty nejkrásnější dívky a muži, nejlepší erotické akce. Proč by měli diváci chodit do videopůjčoven, když mohou mít doma Private Gold?

Pro více informací, prosím, kontaktujte:

Andre F. Ribeiro,
tel.: +34-679-983-772,
e-mail: andre@private.com
internet: www.prvt.com

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .