V prestižní kategorii „nejlepší filmové promo“ na televizním festivalu Promax & BDA Europe 2002 ve španělské Seville zvítězila upoutávka TV Nova k filmu Titanic. Spot s motivem Titaniku na Vltavě vyrobila redakce selfpromotion TV Nova a režisérem byl Karel Janák. „Je to super. Porazili jsme ty nejlepší v Evropě,“ řekl v první reakci na skvělý úspěch režisér Janák. Do paměti diváků TV Nova se zapsal tento spot na jaře loňského roku, kdy TV Nova uvedla film Titanic v televizní premiéře.
TV Nova s Titanikem na Vltavě porazila ve finále i současného lídra světové televizní grafiky, britskou BBC. Na druhém místě skončil Disney Chanell. Bez ocenění v této kategorii zůstala taková studia jako Yes Satellite TV a Studio Universal. Martin Chalupský
Tiskový mluvčí TV Nova
CEPRA, a.s.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.