Velkou mezinárodní ostudu si utrhla tento týden Coca-Cola. Do uživatelských profilů na Facebooku umístila odkazy na porno.
Společnost Coca-Cola rozjížděla reklamní akci propagující značku Dr.Pepper, v ní zákazníci dovolili propůjčit své statusy na Facebooku. Součástí kampaně však byly nevhodné zprávy, které sdíleli i přátelé těchto uživatelů. Akce skončila poté, co naštvaná matka čtrnáctileté dcery přišla na to, že její dítě má v profilu odkaz na hardcore pornofilm. O situaci informoval deník Guardian.
Jako kompenzaci poskytla poškozené matce společnost Coca-Cola lístky do londýnského divadla a noc v hotelu. „To je skutečně užitečné, když bydlíme v Glasgow,“ reagovala rodina s tím, že největší radost jí udělalo stažení nevhodných statusů. Společnost zároveň stáhla statusy typu: „Co je špatné na tom čůrat ve sprše?“ a jiné: „Jakmile jsme byli na tuto situaci upozorněni, sjednali jsme okamžitou nápravu a odstranili statusy z aplikace. Učiníme všechny nezbytné kroky, abychom zabránili opakování této situace,“ dodává Coca-Cola.