Zpravodajská stanice zaznamenala navýšení počtu diváků, přibyla i inzerce.
Po televizi Barrandov se chválí čerstvými výsledky sledovanosti i Z1. Stanice vyzdvihuje také navýšení objemu inzerce, vše je spojeno s navýšením počtu diváků. V dubnu televizi zhlédlo téměř 1,140 milionu diváků. Vyplývá to z peoplemetrového měření Asociace televizních organizací (ATO), které pro Z1 potřetí realizovala společnost Mediaresearch. Objem hrubých reklamních příjmů Z1 dosáhl v dubnu podle TNS MI hranice téměř 17,4 milionu korun. Objem inzerce vzrostl meziměsíčně o 19%, v březnu to bylo o 2,8 milionu méně. Brzy stanice oslaví své první narozeniny, pro diváky si připravila několik novinek.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.