Toto pondělí vyšel prestižní americký týdeník Newsweek poprvé v nové grafické podobě. Relaunche se dočkal také obsah. U nás o tom informoval web Česká média.
Tři dny před vydáním tištěné podoby prošla obměnou také internetová verze Newsweeku. Týdeník se nyní bude soustředit na užší ale z hlediska prodeje reklamního prostoru vlivnější cílovou skupinu.
Relaunch je završením očekávaných změn, které jsou spojeny s úbytkem čtenářů. „Pro nás je masa byznys, který už nefunguje. Přál bych si, aby fungoval, ale už se tak neděje,“ citoval deník NY Times Toma Ascheima z vedení Newsweeku.
Hlavním obsahovým těžištěm Newsweeku by již neměly být události uplynulého týdne, ale názorové komentáře, eseje. Ještě větší prostor by údajně měla dostat respektovaná jména a autoři týdeníku jako Fareed Zakaria, Christopher Hitchens nebo George Will.
Změnou prošla také cena periodika – ta je nyní vyšší.