Mezinárodní reklamní festival Clio Awards patří k nejuznávanějším akcím ve svém oboru. Letos se do finále tohoto festivalu dostaly dvě české reklamní kampaně. Informovaly o tom Lidové noviny.
Jednou z úspěšných kampaní je ta, kterou pro pojišťovací společnost Direct vytvořila reklamní agentura Mark/BBDO. Série zlodějských reklamních spotů uspěla už loni na festivalu Red Apple v Moskvě.
Druhým úspěchem je televizní spot „Mnichov“ zvoucí na výstavu Republika v Národním muzeu. Tento spot vytvořila agentura Euro RSCG Prague.
První práce zabodovala v kategorii kampaň, druhá v kategorii televizní, filmové a digitální reklamy. Cenu ale nakonec nezískaly. „Výsledky z Clia jasně odpovídají na veškeré diskuse o tom, že v českých končinách není prostředí na reklamu světové úrovně,“ komentovala umístění na shortlistu agentura Mark/BBDO.
Jubilejní 50. ročník festivalu Clio Awards se uskutečnil ve dnech 12. až 14. května v Las Vegas.