Po úpravě programového schématu přichází další změna – logo, jingly, web.
V těchto dnech spustila rádia se značkou Hey! nové logo, ačkoli se ještě ve webové prezentaci s tímto logem neoperuje, k nahlédnutí je už nyní. Před nedávnem přišla rádia s novým sloganem „to můžeš„, ruku v ruce s tímto krokem šla i změna zvukového obalu, který je založen na novém sloganu. Rádia hrající na území Čech mají zvukový obal stále odlišný („jemnější“) od rockovějšího zaměření moravských studií. Brzy se ke slovu dostane i soutěž s názvem „Trefa Rádia Hey!„. Během celého června mají posluchači možnosti si ve vysílání „vystřelit“ jeden tisíc korun. Akce probíhá každý den od deseti do patnácti hodin. Princip hry je zatím tajný. Rádia na webu píší: „Poslouchej pozorně, dostaneš dva nástřely a když potom dobře trefíš, máš to! Víc už brzy ve vysílání!!!“
Přečtěte si komentář
Na Moravě Rádia Hey! „vyměknou“
Celou proměnu završí i kompletní rekonstrukce internetových stránek rádií, změny mají být „zásadní“. Na co se mohou návštěvníci těšit? „Těšte se na nový design, novinky z vysílání a informace, které o rádiu potřebujete vědět.“ S novým webem mohou pomoci i samotní poslouchači rádia. Své postřehy a připomínky mohou posluchači adresovat přímo na stránky jednotlivých stanic.