Kiss získal do sítě Hit Radio Publikum

radiotv225Do rodiny Kissů dnes o půlnoci přibyl nový člen. Trvalé bydliště má ve Zlíně, ještě včera se jmenoval Hit Radio Publikum a jeho nové jméno celkem logicky zní …Do rodiny Kissů dnes o půlnoci přibyl nový člen. Trvalé bydliště má ve Zlíně, ještě včera se jmenoval Hit Radio Publikum a jeho nové jméno celkem logicky zní Kiss Publikum 90.3 FM. Jméno je ovšem v podstatě jediná věc (samozřejmě také grafické logo), která se o půlnoci změnila. V éteru se sice objevily nové jingly s jednotnou tváří sítě Kiss, ale formát stanice zůstává i nadále stejný, protože k zásadním změnám došlo již mnohem dříve.

O události, kdy se Radiu Publikum hrála 24 hodin pouze písnička Já už jdu od Franty Ringo Čecha, jsme na našem serveru informovali 22. července. Od té doby se Publikum začalo vzhledově přibližovat ostatním mimopražským členům sítě Kiss a se změnou názvu se čekalo až na rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.
Hit Radio Publikum je dlouhodobě nejslabší ze zlínské trojky a tento krok byl pro něj pravděpodobně životní nutností, bez podpory Kissu nemohlo být Radiu Zlín, které se zaměřuje na podobnou cílovou skupinu, důstojným soupeřem.
Situace ve Zlíně by teď mohla být velmi zajímavá, protože Kiss způsobil paniku zatím ve všech regionech, kde se ukázal. Jen pro pořádek, Kiss Proton se dostal dočasně před FM Plus v Mediaprojektu 3.-4.Q 1998, Kiss Hády vede v Brně už více než rok a Kiss Morava v posledním Mediaprojektu zaznamenal největší procentuální nárůst ze všech sledovaných stanic a značně stáhl náskok Orionu a Hellaxu.
Hit Radio Publikum mělo v posledním Mediaprojektu 37 tisíc posluchačů a na Radio Zlín ztrácelo dobrých sto tisíc. Jak se situace vyvine, by mohla napovědět už listopadová čísla Mediaprojektu, ale na podrobnější analýzy bude třeba vyčkat až do února.
Na další informace jsme se zeptali jednatele společnosti Kiss 98, s.r.o., pana Radovana Vaškoviče. V čem bude Kiss Publikum jiné než Hit Radio Publikum?


V červnu jsme změnili hudební složku programu na mladší cílovou skupinu – nejnovejší hity. Ode dneška 1.10. se změní pouze název a logo stanice. Moderátoři, stávající zaměstanci rádia zůstanou samozřejmě stejní.

Jak dlouho se tato akce připravovala?


Prodej a jednání o podmínkách prodeje trvalo asi jeden rok. Příprava na nový formát měsíc a promo akce s příchodem Kissu také asi měsíc.

Co si od spojení těchto subjektů obě strany slibují?


Naší skupině Kiss jde především o rozvoj společnosti a možnost expandovat své know-how i do jiných oblastí v ČR. Očekáváme, že se zvýši poslechovost této stanice podobně, jako u stanice Kiss Proton v Plzni nebo Kiss Morava v Ostravě, tím pádem i vzrostou příjmy z reklamy přes RadioNet a současně plánujeme i daleko razantnější promo aktivity na zlínsku. Pochopitelně hodně si slibujeme i od zavedené značky Kiss v názvu stanice, která signalizuje obchodní i programové sepětí s celou skupinou a celkově tuto skupinu posílí. Pro stávajícího majitele, management i zaměstnance to znamená přístup k našemu know-how a jeho vlastní uplatnění v podmínkách zlínska. Veškeré operace se totiž budou i nadále provádět přímo ze studia ve Zlíně, proto ani program nebude pražský, brněnský či ostravský.

Za jakých podmínek RRTV schválila tuto změnu?


Podali jsme si zžáost o koupi 49% licencované společnosti a RRTV to schválila. Kromě toho RRTV schválila změnu názvu na Kiss Publikum. Licenční podmínky Radia Publikum jsme ponechali beze změn.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .