S odvážným nasazením se pustila TV Prima do jarních televizní sezóny. Svůj prime time doplnila pořady vlastní tvorby a s napětím očekávala reakci diváků na přísun nové porce zábavných relací místo akvizičních titulů. Vzhledem k tomu, že podobně jako její hlavní konkurentka TV Nova míří na mladší cílovou skupinu 15-54 let, tak se mezi novinkami neobjevila žádná estráda, soutěž s celebritami či písničkový pořad staršího střihu. Prima uvedla spíše lifestylové magazíny či formáty blížící se žánru docu-soap, jakéhosi spojení dokumentu a reality show.
Právě pořad z tohoto ranku se stal jediným, který výrazně uspěl a s kterým vedení stanice počítá i pro důležitou podzimní sezónu. Řeč je o kulinářské show Ano, šéfe! ,která si dala za cíl zkultivovat některé české restaurace. Formát to není původní, vychází z britské předlohy, kde se hlavní postavou stal prostořeký kuchař Gordon Ramsay. Se zázrakem hraničí fakt, že se Primě podařilo najít podobnou osobnost, která tento typ pořadu utáhla. Mimořádný úspěch pořadu je z velké míry zásluhou charismatického Zdeňka Pohlreicha. Na jeho vtipné glosy mnohdy s vulgárním nádechem bylo každý čtvrteční večer zvědavo zhruba osm set tisíc diváků. Díky svému zájmu se mohou těšit na druhou řadu, která se objeví po prázdninách.
Primě se tak podařilo nalézt další z pilířů programového schématu, které potřebuje jako sůl. Ke stálicím, kterými jsou seriál Velmi křehké vztahy, magazín o celebritách TOP star magazín a show Hádej, kdo jsem, chce vedení stanice najít každý půlrok alespoň jeden další stabilní divácký hit. V nejbližších měsících je bude potřebovat jako sůl. Na konec roku je totiž ohlášený závěr VKVéček, které dokázaly držet Primě dvacetiprocentní podíl na trhu v době vysílání velmi silné Ordinace v růžové zahradě na Nově. Zajistily tak stabilní divácký návyk v hlavním vysílacím čase na dva večery v týdnu, což může být pro nové pořady (včetně nových seriálů) úkol velmi náročný.
Přijít na to, čím se českému divákovi zavděčit, není snadné. V jarním schématu neuspěla hypnotická show Vím, cos dělal v pátek, která zaujala poloviční publikum oproti Pohlreichovi. Ani lehce kvízová relace Nepodceňuj blondýnky v náročném pátečním souboji se silným prime timem prvního programu České televize výrazně nezabodovala. Více se mluvilo (a v tisku i psalo) o opět lifestylovém pořadu Nahá jsi krásná, který dodává sebevědomí ženám nemající vzhled topmodelky. Nechme se překvapit, co se uvaří v kuchyni na Palmovce pro podzimní televizní hody. Můžeme Primě držet i palce, aby některá z jejích novinek opět uspěla. Třeba i jen jako odměnu za odvahu, s kterou vstoupila v jarních měsících do realizace nejednoho nového formátu.