Podle květnových výsledků elektronického měření sledovanosti si komerční zpravodajsko-publicistickou stanici Z1 v kategorii 15+ v tomto měsíci naladilo 1 216 000 diváků.
„Zaměřujeme se na lidi, kteří potřebují informace ke svému pracovnímu i soukromému životu a jsou schopni si sami udělat o věcech názor. A jak ukazují výsledky měření, takových diváků je stále více. Nabízíme jim opravdu to podstatné, co potřebují vědět, žádný infotaiment nebo balast. Soustřeďujeme se na seriózní zpravodajství a publicistiku a za nejdůležitější považujeme, z jakého úhlu události popisujeme,“ uvedl k tomu Martin Mrnka, generální ředitel Z1.
Pozici mezi nejsledovanějšími pořady potvrdily večerní zprávy ve 22 hodin, pozitivní je i divácký ohlas na zprávy v 18:45. U nezpravodajských relací je to talk show Interview B.T. a dokumenty, které zaznamenaly nárůst diváků i ve víkendových odpoledních časech. „S nižšími náklady, proti původním odhadům, které se ale nepromítly v programu, děláme jednu z nejvíce efektivních zpravodajských televizí v regionu,“ doplňuje Martin Mrnka.