TV Nova zaznamenala v minulém týdnu celodenní podíl na publiku ve výši 39,37%, což je nepatrný nárůst o 0,25%. V prime time (19.00 až 23.00) zaznamenala Nova také mírný růst – 44,09% je o 0,67% více než v předchozím týdnu.
ČT1 šla opačným směrem. Její průměrný celodenní share byl 18,65%, což je pokles o 0,37% a share v prime time klesl téměř o procento na 19,8% (pokles o 0,93%).
TV Prima v celodenním měření dosáhla na podíl na publiku ve výši 17,2% (pokles o 0,32%) a v prime time 16,92% (nárůst o 0,17%).
ČT2 se v minulém týdnu dostala na průměrný celodenní share 4,5% (pokles o 0,23%) a v prime time 3,67% (pokles o 0,27%).
Zpravodajská ČT24 se v minulém týdnu výrazně přehoupla přes dvě procenta – 2,15% je o 0,35% více než v předchozím týdnu. V prime time dosáhl její share výše přesně jednoho procenta (mikronárůst o 0,01%)
Sportovní ČT4 rostla o dost výrazněji. V minulém týdnu zaznamenala průměrný celodenní share 1,5% (nárůst o 0,52%) a průměrný share v prime time 1,15% (nárůst 0,45%).
Nova Cinema směřovala v minulém týdnu směrem nahoru. Její průměrný celodenní share činil 1,53% (nárůst o 0,13%) a share v prime time 1,55% (nárůst o 0,4%).
TV Barrandov v minulém týdnu šla v celodenním podílu na publiku pod dvě procenta – 1,92% je o 0,14% méně. V prime time klesla TV Barrandov o 0,19% na 1,62%.
Prima Cool také zaznamenala pokles na koláči share. Její celodenní share činil 0,73% (pokles o 0,1%) a share v prime time 0,61% (pokles o 0,11%).
Kategorie Ostatní zaznamenala 12,45% podíl na publiku v celodenním měření – pokles o 0,09%. V prime time potom 9,59% (pokles o 0,2%).
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem minulého týdne byl první díl seriálu Chalupáři, který si nenechalo ujít 2 231 tisíc diváků. Chalupáři se díky tomu dostali na 4. místo v žebříčku absolutních čísel sledovanosti.
Zdroj: ATO – Mediaresearch; údaje jsou platné pro kategorii 15+