David Ruth – Česká médiaPoslední dobou se v kuloárech českého broadcastingu hodně mluví o tom, jakpak si asi Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) v nové sestavě poradí s judikátem ve věci sředočeského rádia Sázava. Možná, že by se na to daly uzavírat i sázky. A kdo ví, možná, že se touhle dobou třeba někde už i uzavírají… Tak tedy, jaké jsou sázkové handicapy, aneb malá rekalpitulace pro lepší přehled sázkařů:
RRTV svým rozhodnutím ze dne 5. listopadu 2002 udělila licenci na provozování rádia Sázava společnosti M-Publicity. Je-li málo zboží a hodně zákazníků, tvoří se fronty a v nich pak také tlačenice. Takže by bylo s podivem, kdyby se proti výsledku licenčního řízení (sice na nepříliš lukrativní, ale na takřka jeden z posledních „takticko-strategicky“ významných kmitočtů) někdo z neuspokojených žadatelů neodvolal.