Ač si ve sledovanosti vede pořad poměrně slušně, inzerenti o něj nejeví zájem.
Je to poměrně překvapivé, přes dva miliony diváků každý týden přináší německé komerční stanici nadprůměrné výsledky. Pořad „Dospělými na zkoušku“ ukazuje teenagery starající se o malé děti. Podle některých dětem hrozí nebezpečí, nezkušení dospívající jim mohou způsobit zranění (třeba nevědomostí či nedbalostí). Proti pořadu se zvedla velká vlna protestu ještě před samotným uvedením. Několik desítek spolků a organizací na ochranu dětí daly celou záležitost k soudu. Ten ale rozhodl ve prospěch provozovatele RTL.
Přečtěte si více:
– Snese obrazovka týrání dětí? (komentář)
– Oficiální stránky pořadu
Sledovanost sice stanici může těšit, důležitější jsou ovšem peníze z inzerce. Právě tady nastává problém. Už několik firem se vzdalo možnosti zakoupit reklamní vysílací čas v průběhu pořadu. Své spoty stáhla například švédská firma Ikea. Navíc odmítá účastnit se na pořadu v jakékoli formě – tedy i ve formě tzv. „produkt placement„. Nechce tak, aby její nábytek byl součástí celé show, podle mluvčího by si pak mohli diváci myslet, že celý pořad podporuje a dostává z toho zisky. „Docu-soap“ ale stále v programovém schématu RTL zůstává – středa 20:15.
Place mozzarella slices over chicken https://iverstromectol.com/ – tab ivermectin 3mg Aims This multinational Phase 3 study assessed effects of tadalafil 2
https://bestcialis20mg.com – generic cialis 20mg Contact dermatitis from antioxidants
https://stromectol.ink – stromectol buy 13 Although a number of cell based studies have suggested G protein coupled receptors GPCR, most notably GPR30 act as cell membrane estrogen receptors, there are few in vivo studies that can provide evidence to support this
6 gallstone surgery at the time of index liver biopsy https://clomid.mom – clomid for bodybuilders