VIDEO UVNITŘ – Získala ji na Mezinárodním festivalu reklam Cannes Lions.
Diváci cestovatelského magazínu zajímavostí Světa 2009 na televizi Prima si určitě vzpomenout na reportáž o soutěži, která měla najít uchazečům „nejlepší práci na světě„. Hledal se pečovatel o australský ráj – Velký bariérový útes. Cenu převzali tvůrci kampaně v „digitální kategorii„. Za vším stojí agentura Nitro. Není to ale první cena, už před týdnem získala hlavní cenu v PR marketingu a nejlépe byla hodnocena také její webová a interaktivní kampaň.
V rámci udílení cen nepřišla zkrátka ani společnost Warner Brother, získala druhou hlavní cenu v kategorii „Viral marketing“ (tedy reklamy rozesílané například prostřednictvím mailů a dobrovolně šířené dále). Jejich kampaň se zaměřila na film Temný rytíř. Nesla název „Why so serious?“ (v překladu „Proč tak vážně?„), věta zazněla z úst hlavního padoucha Jokera ve filmech o Batmanovi. Třetí hlavní cena putovala do britské agentury AKQA, organizátory přesvědčila její reklamní kampaň na výrobce aut Fiat s názvem „Eco: Drive„.
Na snímku je Ben Southall, zvítězil v soutěži o „Nejlepší práci na světě„.
Kampaň na „Nejlepší práci na světě“, která získala hlavní ocenění.
Ocenění došla také propagace filmu „Batman: Temný rytíř“
Reklama Eco: Drive
Foto: Guardian.co.uk