Investoři, kteří kvůli krizi ztratili finance, protestují neotřelým způsobem.
Jedna část protestovala nedávno v části Manhattanu, další se vydali zcela jiným směrem. Dosud nikoho nenapadlo najmout si reklamní agenturu, aby vytvořila kampaň (billboardy či novinová oznámení) a tím tlačila na Britskou banku, která se má zaručit za znovuoživení investic.
Bohatý investor Keith Mills nechal vylepit plakáty v metru a i na jiných místech, aby tím ukázal svou nespokojenost s radou od jedné s nejstarších bank v Británii, klientkou této banky je i královna Alžběta II. Své peníze uložil do soukromé A.I.G., vše však nebylo nakonec tak bezpečné, jak se původně zdálo. Posléze se dostala společnost do potíží a klienti byli vyrozuměni až dlouho po problémech. Banka jim přitom garantovala zabezpečení.
Mills tak nyní tvrdí, že ho tato „rada“ stále 8 až 13 milionů liber. Banka hlásala, že se jedná o bezpečné místo. Mluvčí společnosti odmítla celou věc i kampaň komentovat. Millsovi především vadí, že pochybnosti o bezpečnosti investice měl už tři měsíce před problémy, banka ale trvala na svém: „S investicí není spojeno žádné riziko„. Černobílé plakáty zaplavují metro už dva týdny. Organizátora přišla na několik stovek tisíc liber.
Reklamní kampaň ale neplatí sám, sdružuje několik bohatých osob, kteří byli klienty stejně jako on. Nechtějí být jmenování. S vtipem dodává, že pod petici a kampaň se královna zatím nepodepsala. Kampaň prý zaznamenává první výsledky, banka mírný pokles výnosů a klientů zaznamenala.