Koncert pro všechny slušné nuly

radiotv22V našich zemích ojedinělou akci chystá na zítra pražské Expresradio. Stanice, které Mediaprojekt opakovaně naměřil poslechovost ve výši statistické nuly, uspořádá ve čtvrtek velký koncert na Staroměstském náměstí v Praze.

Slezáček: Chceme poděkovat

Na koncertu pro všechny slušné nuly, který vypukne ve dvě odpoledne, vystoupí několik deejayů, tři slovenské formace a čtyři české, z nichž nejznámější jsou Monkey Business a Tatabojs. „Chtěli bychom touto cestou poděkovat všem našim příznivcům, kteří nás podpořili na internetu,“ uvedl na včerejší tiskové konferenci moderátor stanice Bořek Slezáček.

Symbolickým číslem této akce je nula. Nejenže se vyskytuje přímo v jejím názvu, ale zdarma vystoupí všechny kapely a zdarma je také vstup na koncert. „Jediný, kdo to nemá zdarma, je pan majitel Zdeněk Stehno, který pořádání celého koncertu zaplatil,“ dodal Slezáček.

Expres předá hudební ceny

Součástí koncertu bude také předání hudebních cen Expresradia. Cena se nazývá Zlaté ucho 2002 a bude předána v jedenácti kategoriích, které budou kromě tradičních ocenění jako nejlepší zpěvák nebo skladba zahrnovat také speciální ceny jako např. nejlépe oblékaná celebrita. Ceny se budou předávat v 18:10, kompletní program koncertu je zde:

14:00 – 14:30 DJ KUBA SOULCHECK
14:30 – 14:55 PUDING PANÍ ELVISOVEJ
15:10 – 15:40 DARA ROLINS a DJ NEO a DJ BIG J
16:00 – 16:25 VENEER
16:45 – 17:15 SKYLINE
17:35 – 18:05 WOHNOUT
18:05 – 18:35 ZLATÉ UCHO 2002
19:05 – 19:35 TATA BOJS
20:05 – 21:05 MONKEY BUSINESS

Očekávanou návštěvu si vedení Expresradia netroufá odhadovat. „Kdyby přišlo na Staromák 20 tisíc lidí, byli bychom velmi spokojeni,“ řekl ředitel Expresu Zdeněk Stehno.

Pryč z RRM

Na tiskové konferenci se objevil také zástupce nového investora Expresradia, Markéta Budkovská ze společnosti Assent Consulting Partner, která ovládla 30% licencované společnosti 4S Production. „Chceme zachovat Expresradio v současné podobě, se spolumajitelem Zdeňkem Stehnem postupujeme ve shodě,“ řekla Budkovská na dotaz, zda z pozice investora nechtějí podnítit úspornější provoz. Stehno totiž krátce předtím prohlásil, že provoz Expresradia dotuje průměrně půl milionem korun měsíčně.

Stehno se také vyjádřil k již dříve oznámenému odchodu z mediazastupitelství RRM. Důvodem podle něj bylo neplnění finančních objemů ze strany reklamní sítě. „Pokud s RRM máme ztrátu 500 tisíc měsíčně, pak bez ní to bude 530 tisíc,“ dodal na vysvětlenou. Programový šéf Miloš Pokorný se vyjádřil k Mediaprojektu, který podle něj neměří zejména pro menší stanice přesně a potvrdil, že si Expres nechá do konce roku vypracovat nezávislé měření poslechovosti od některé renomované agentury.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .