Autopůjčova Sixt, která na své billboardy umístila fotografii předsedy ODS Mirka Topolánka, porušila podle Rady pro reklamu její etický kodex.
Podle Rady nesmí reklama využívat politiků. Sixt použila Topolánka jako protiklad k dělníkovi v přilbě a vše doplnila sloganem „Sixt má auto pro každého“.
Rada pro reklamu vyzvala autopůjčovnu a média a firmy, které reklamu šíří, aby kampaň ukončily. Autopůjčovna se k celé věci zatím nevyjádřila.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.