Současná politická situace dává tušit, že politici brzy narazí na dno v otázce financování předvolebních kampaní. První „obětí“ nejisté doby se stala kontroverzní Olga Zubová. Podnikatel Jaromír Soukup, který sponzoruje její předvolební kampaň, zavřel peněženku.
Téměř celá Praha je v dnešních dnech zaplavena billboardy a různými jinými printy, na nichž se usmívá Olga Zubová. Podle časopisu Týden stála Soukupa tato velkolepá kampaň 9 140 tisíc korun. Touto částkou však Soukup končí. Došla mu prý trpělivost a cítí se zklamaný. „Ty peníze jsou fuč. Nevím sice, kolik z těch devíti milionů se aktuálně utratilo, ale pokud se volby budou nadále odkládat, už nejsem ochotný dát další peníze do kampaně Olgy Zubové. Propásli svou šanci a s další podporou nemohou počítat,“ řekl Jaromír Soukup.
Olga Zubová je sice předsedkyní Demokratické strany zelených (DSZ). Na kandidátce pro předčasné volby se však objevila na vysokém (volitelném) místě na kandidátce ČSSD. „V DSZ zaspali. Nebudu se divit, že si ČSSD tuto cestu vyhodnotí jako slepou uličku, pokud bude pro předčasné volby ještě jednou sestavovat kandidátku. Budu ten poslední, který by Olgu Zubovou bránil na kandidátce. Jestli nad ní lámu hůl? Ještě ne úplně,“ dodal Soukup.