V pondělí 14.září krátce po šesté večerní éterem hitrádií zazněl první hudební speciál.
Počátkem týdnem jsme vás informovali o spuštění nových webových streamů, v této souvislosti se dočkal program Hitrádií obohacení. Ve všední dny (18:00 – 20:00) je pro posluchače připraven moderátor René Hnilička, aby vás provedl dekádou 80.let. Na víkendové večery (19:00 – 21:00) je pak připraven výlet do let 90. Pořad Osmdesátka (resp. Devadesátka) není produkován přímo Hitrádii, ale je přebírán ze sesterské stanice Rádio City, toto pražské rádio odkoupila skupina Media Bohemia, začátkem roku se stala jediným vlastníkem společnosti City Multimedia, která má licenci k vysílání Rádia City, když odkoupila podíl Petra Dvořáka v této společnosti.
Zajímalo nás, proč je speciál Osmdesátka přebírán od Rádia City a jaké jsou důvody dřívějšího nasazení: „Jejich přebírání z Rádia City je logickým důsledkem postupného sbližování Rádia City s rodinou Hitrádií, kam vzhledem k cílové skupině v zásadě patří. Dalším příkladem tohoto sbližování je právě Vámi zmiňované přebírání programových prvků, jako je úspěšná Osmdesátka (respektive Devadesátka), případně spuštění streamu Zóna lásky. To, že na Hitrádiích běží Osmdesátka o hodinu dříve, je dáno snahou dát jí ve vysílání Hitrádií ještě atraktivnější čas,“ říká mluvčí skupiny Media Bohemia Lukáš Novák. Například Hitrádio Vysočina nebude přebírat víkendovou Devadesátku, podle Lukáše Nováka je filosofií „sdílet to, co je smysluplné sdílet, ale ne vše za každou cenu.“ Osmdesátka vysílaná na Hitrádiích a Rádiu City je zcela totožná – jak playlist, tak mluvené slovo. Aktuální playlist najdete na webu Rádia City (zde).
Přečtěte si více:
Do Expresu se vrací Bořek Slezáček, Hitrádia s webovými speciály
ABradio s novými webrádii a soutěží o iPody
Media Bohemia se stala jediným vlastníkem Rádií Blaník a Rádia City
Přechod Rádia City pod hlavičku Hitrádií není podle jeho slov v tuto chvíli aktuální a není plánováno ani pro první polovinu příštího roku. Praha jako region se silnou tradicí má jistá specifika. V pondělí změnila také Fajnrádia svou webovou prezentaci, u Hitrádií tento krok není opět na pořadu dne, změna ale nemusí být vyloučena v příštím roce: „Momentálně není nějaká zásadnější změna internetové prezentace rádií na programu – rozhodně ne do konce tohoto roku,“ uzavírá Novák.
Rozhovor s Marcelem Kotykem, programovým ředitelem Hitrádií, si můžete přečíst zde. V rozhovoru například uvedl, že „Na podzim letošního roku připravujeme poměrně významné změny v našem vysílání – od formátových hodin, playlistu, programových prvků až ke zmiňovanému zvukovému obalu. Nutno ale podotknout, že všechny změny budou stále zachovávat tvář Hitrádia tak, jak ho znají posluchači.“