Pro druhou půlku podzimní televizní sezóny si nejsledovanější tuzemská televize nechala jedno eso v rukávu, kterým chce upevnit své vedoucí postavení na mediálním trhu pro osm úterních večerů. Nova připravuje VIP Poker show, v které se devět celebrit z oblasti showbussinessu, módy i sportu utká s profesionálními hráči i amatéry, kteří se do pořadu kvalifikují z předchozích turnajů.
Hazardní show se Sámerem Issou, Josefem Náhlovským, Kateřinou Brožovou či Danielem Nekonečným se překvapivě nemusí bát konkurence, neboť pořad bude nasazen až do nočních hodin. První díl se bude vysílat v noci z 10. na 11.listopadu se začátkem okolo půl jedné. Dojde i na reprízu o tři dny později před půlnocí na Nova sport.
Proč se nový pořad nedočkal lepšího vysílacího času? Vyplatí se Nově investovat do nočního programu s tuzemskými známými osobnostmi? Háček je v tom, že relace není závislá pouze na reklamních spotech, které k sobě nabalí v netraktivním půlnočním čase. Na nákladech na projekt se spolupodílí internetová pokerová herna, která dodá amatérské kvalifikanty. Ti se do televizní show dostanou poté, co úspěšně projdou kvalifikačními turnaji, z nichž některé jsou zpoplatněny. Otázkou je i případná výše honoráře pro účinkující celebrity, které mají k obrazovkám přilákat noční nespavce. Hlavní výhrou osmidílné série pro vítěze turnaje je 333 tisíc korun a protože se mezi „hvězdami“ vyskytují i jména, o kterých se dlouhodobě traduje, že pro chvilkový pobyt před kamerou udělají mnohé (např. modelky Hana Mašlíková, Dominika Mesárošová) dá se předpokládat, že tak učiní i za honorář minimální, či jen za možnost dosáhnutí na některou z vypsaných prémií.
Nový pořad se tak svým finančním zázemím podobá kuchařskému kousku Tescoma s chutí, který platí sponzor a není tak závislý na klasické nabalené reklamě. VIP Poker show má tak šanci zařadit se do ranku nočních audiotextových výkladů snů, sedmdesátikorunových hovorů s léčiteli či televizně-telefonních sestavování horoskopů pro dny příští. Jednak vysílacím časem a také jiným způsobením uhrazení nákladů než je pro komerční televizi nejčastější (reklamou). Lišit se bude určitě „hvězdností“ a silnějším dějem. Připravované show se tak nemusí moc obávat konkurence. Dlouho byl pořad zahalen tajemstvím a tak docházelo tak ke spekulacím o přesném typu formátu a slotu pro jeho nasazení. Pokud by to byl více zábavný pořad než zpoplatněná hazardní hra a byl by nasazen do druhé půlky úterního prime time, mohlo by se asertivnímu a ráznému šéfkuchaři Pohlreichovi z primáckého Ano, šéfe! výrazněji orosit čelo. Jeho pořad patří k rodinnému stříbru tuzemské komerční dvojky a atak na něj by v době, kdy zaznamenává Prima nepříjemný celkový pokles sledovanosti , mohl způsobit nepříjemný odliv dalších diváků.