VIDEO UVNITŘ – S příchodem vánoční reklamní mánie už tradičně očekáváme spot na Kofolu.
I letos přichází společnost Kofola Holding a. s. s tradiční vánoční kampaní. Přináší samozřejmě na trh i novinku: „Díky ní si budete moci vyzkoušet kouzlo věštění a nahlédnout tak do budoucnosti. Na trh byla zároveň uvedena limitovaná vánoční edice Kofoly Hvězdičkové,“ píše společnost na svém webu. V této souvislosti se dočkáme uvedení i známé reklamy, v níž otec s dcerkou (na cestě za vánočním stromkem) prchají před divočákem.
Po loňské Barborkové (s příchutí třešní) budou zákazníci letos moci ochutnat Kofolu Hvězdičkovou, její chuti dominují vanilka a granátové jablko: „Pro tuto kombinaci jsme se rozhodli proto, že její vůně ladí s těmi pravými Vánocemi,“ říká Vojtěch Kolmaš, brand manažer značky Kofola.
„Stačí o Vánocích lok a uzříš příští rok,“ tak zní motto kampaně. Na etiketách budou vyobrazeny věštecké karty, zákazníci mají možnost předpovědět si, co je čeká v příštím roce. Věštbu umístí výrobce na zadní stranu etiket Kofoly Original 2l PET. Na výběr budou čtyři témata – láska, zdraví, cesta a bohatství. Ke každému tématu se nabízí pět různých variant věšteb.