Ekonomická krize se dotkla i slavné sportovní akce Super Bowl, jejíž přenosy jsou proslavené světově nejdražším reklamním časem. Informuje o tom agentura ČTK společně s americkou agenturou Associated Press (AP).
Podle agentury AP klesla meziročně cena reklamy během přenosu finále zámořské ligy v americkém fotbalu až o půl milionu dolarů. Své prvenství si ale zachovala. Půlminutový spot během Super Bowlu, který se bude hrát 7. února v Miami, letos vyjde na 2,5 až 2,8 milionu dolarů. Loni se přitom průměrná cena každého ze 62 komerčních spotů pohybovala kolem tří milionů.
Zápas amerického futbalu Super Bowl patří k nejsledovanějším televizním událostem roku a láká pozornost až stovky milionů diváků. Živý přenos střídavě vysílají největší terestrické stanice v USA – celostátní sítě CBS, NBC a FOX. Loni utržila vysílající společnost na reklamních spotech v průběhu utkání 213 milionů dolarů, rok předtím to bylo 186 milionů dolarů, uzavírá ČTK.