UVNITŘ UKÁZKA A KAMPAŇ – V pátek 29.ledna 2010 se deník Sport představí v novém kabátě, kromě nové grafiky a loga představí nový obsah. Další promoakcí je i velká čtenářská hra.
Deník Sport vychází od roku 1953 každý den kromě neděle (v neděli najdete na stáncích titul Nedělní Sport), v pátek v něm čtenáři navíc najdou suplement Sport magazín se sportovním televizním programem na celý týden. Martin Hašek z deníku Sport uvedl, že nový vizuál bude zásadní změnou, deník má být modernější a svěžejší, se spoustou nových příloh. Nechce jen psát o vrcholovém sportu, ale i o tom aktivním. Cílem je, aby deník četli nejenom sportovní fanoušci, ale i lidé, kteří sportem žijí.
V novém deníku Sport najdete každý den jednu specializovanou přílohu, úterý je vyhrazeno evropskému fotbalu, středa nabízí zajímavosti z oblasti aut. Čtvrtek přináší přílohu Trendy, má se zabývat právě již zmíněným aktivním sportováním. Páteční magazín zůstává, sobota dává navíc Over-Time – na sport se bude tentokrát dívat z nadhledu. Pondělí (a také Nedělní Sport) pak připravuje nejrozsáhlejší sportovní zpravodajství. Celkově magazín rozšíří i počet komentářových stran.
RÁDIOVÁ PROMO-KAMPAŇ: DENÍK SPORT
Celou proměnu deníku Sport podpoří i televizní spot od společnost Frame100R, kampaň na podporu deníku můžete slýchat i v rádiovém éteru (viz výše). V pátek začne i Milionová hra Sportu, čtenářská hra bude vycházet z jednoduchého principu. Každý den se v periodiku objeví soubor kódů zemí – ty bude hráč v první části karty stírat. Pod setřenými kódy hráč najde sportovní piktogramy, které bude v druhé části karty škrtat. Za každý objevený piktogram škrtne jedno příslušné políčko. Pokud hráč vyškrtá v průběhu hry všechna políčka přiřazená jednomu piktogramu, získává uvedenou výhru v hotovosti. Druhá hrací karta vychází v pátek 5. února, přičemž princip hry zůstává stejný.
Závěrečná soutěž o osobní automobil v hodnotě více než 250 000 Kč startuje v pátek 12. února a hráč se do ní může zapojit zasláním druhé hrací karty s vyplněnou odpovědí na finálovou otázky. Prodejnost deníku Sport lze zařadit ke stabilním, do listopadu 2009 registrovalo vydavatelství Ringier průměrný prodaný náklad téměř 61 tisíc výtisků. Díky velkým sportovním událostem lze čekat úspěch i letos.
No nevím, to nové logo mi spíš připomíná časy dávno minulé, než budoucí…