Radio Expres, které od ledna převezme licenci Radia Limonádový Joe, tento týden uzavřelo smlouvu s mediálním zastupitelstvím. Jeho reklamní čas bude na nacionálním trhu prodávat společnost Regie Radio Music. Ta v současnosti prodává všechny soukromé celoplošné stanice (Frekvence 1, Evropa 2 a Radio Impuls) a pražské stanice Country Radio a Radio 1.
„Společnost Regie Radio Music jsme si vybrali z toho důvodu, že nás přesvědčily hlavně manažerské schopnosti paní ředitelky Fričové, která vede celý tým odborníků společnosti a také díky tomu, že RRM má velké zkušenosti s prodejem reklamy ve svých sítích lokálních rádií. S ostatními mediazastupitelstvími jsme jednali také, ale nepřesvědčili nás,“ vysvětluje důvody tohoto rozhodnutí marketingový ředitel Radia Expres Filip Žemlička.
Radio Expres, jehož licenci vlastní společnost 4S Production, a.s., bude od 1. ledna 2001 vysílat na pražské frekvenci 90.3 MHz a jeho program by měl být postaven na zábavě a kultivovaném bulváru.
Regie Radio Music ovládá nadnárodní společnost Europpe Développement International. Podle posledního Mediaprojektu poslouchá rádia zastoupená touto společností 2 miliony 115 tisíc posluchačů a její podíl na trhu je 30.2%. S tímto výsledkem zaostává o půl procenta za vedoucí sítí Media Marketing Services.