Rozsáhlou propagační kampaní podpořilo svůj dnešní oficiální start metropolitní Radio Info, mladší sourozenec celoplošného Radia Impuls. Tato stanice orientovaná na dopravní zpravodajství zahájila vysílání před osmi týdny, ovšem až Apríl je tím dnem D, jak se na včerejší tiskové konferenci vyjádřil generální ředitel Jiří Hrabák: „Chtěli jsme si dát čas na vychytání všech problémů, abychom posluchačům mohli představit už hotové rádio.“
2 a půl kilometru reklamy
K dnešnímu dni Praha zažívá jednu z největších propagačních akcí rozhlasového světa posledních let. Slogan Nejlepší dopravní rádio v Praze 105,9 FM najdete samozřejmě na billboardech, lavičkách, telefonních budkách a plákátech. Do ulic vyjíždějí propagační hlídky na kolech a mopedech, pražské ulice brázdí automobil se sedmimetrovým plakátem. Televizní spoty se objeví v pražském vysílání TV Prima, TV Nova, dále na TV Praha a Stanici O.
Logem a sloganem Radia Info jsou od dubna označeny také všechny vozy metra a vybrané tramvaje a za zmínku stojí také 2,5 kilometrový pás bannerů na vltavském nábřeží od Výtoně k hotelu Intercontinental. Podobně mohutnou kampaň si nemůže dovolit lecjaká nová stanice, proto bude zajímavé sledovat, jak se podobná kampaň projeví v srpnových výsledcích Mediaprojektu.
Doprava opět s Abou
Stěžejním prvkem Radia Info je dopravní zpravodajství, které se na jeho vlnách v době dopolední a odpolední špičky objevuje průměrně šestkrát do hodiny, což je 2-3x více než nabízejí konkurenční pražské stanice. „Dopravní relace se objeví ve vysílání od pondělí do pátku 60 – 70 x denně v aktuálních vstupech, minimálně čtyřikrát do hodiny, v sobotu a v neděli zhruba 50 x denně,“ říká Hrabák. Na dopravním zpravodajství se kromě posluchačů podílí (stejně jako u Impulsu nebo Radiožurnálu) Infocentrum Aba, podle něhož je dopravní rubrika také nazvána. V budoucnu se chystají také motohlídky, které v současnosti používá pro své dopravní zpravodajství Radiožurnál.
Vlastní zpravodajství Radio Info nepřipravuje, do jeho vysílání je vždy v celou přebírána hlavní zpravodajská relace mateřského Radia Impuls. Samotné Radio Info si podle jeho představitelů „klade za cíl informovat pražské posluchače o připravovaných a probíhajících akcích v naší metropoli s možností získání řady slev a různých výhod pro své posluchače.“
Hudební program rádia připravuje Jan Hanousek, který je zároveň hudebním dramaturgem celoplošného Radia Impuls. Formát stanice je zaměřen na muže ve věku 25-40 let s přesahy na 20-50 let a není nijak zásadně vymezen proti ostatním rádiím. Podle Hrabáka by se ale Info mělo vymezit vůči Impulsu, aby si tyto stanice navzájem nepřebíraly posluchače. „Je nám jasné, že k určitému přesunu posluchačů Impulsu k Infu v Praze dojde. Pokud ale bude mít Info např. 40 tisíc posluchačů, z čehož 10 tisíc sebere Impulsu a 30 tisíc ostatním stanicím, pak budeme spokojeni.“