Ostrý reklamní boj se rozhořel na plno mezi pražskými rádii. V současné době lze v ulicích hlavního města narazit na reklamu rozhlasových stanic opravdu na každém kroku. Nejviditelnější zdá se je nové dopravní Radio Info, ale i ostatní dávají o sobě vědět.
Mohutnou kampaň začátkem dubna rozjelo Info ze stáje rádia Impuls. Pražané a návštěvníci města museli během několika dní zaznamenat, že tohle podle sloganu Nejrychlejší dopravní radio v Praze existuje. Lidé z agentury Stratex pochopili, že nejlépe se výrobek propaguje na autobusech, tramvajích a hlavně v metru. Prostě tam, kde to jede a jenom pasivně nestojí. Každý si musel alespoň na chvíli všimnout reklamních proužků o velikosti 60×23 cm na každé straně dveří vagónu metra, zvlášť když je chytře v úrovni očí při nástupu do vozu. Tato forma reklamy stojí 2400 Kč/měsíc na jednom voze. Reklama je i na tramvajích a to ve dvou rozměrech 360×60 cm, resp. 220×60 cm. Cena za tuto službu se pohybuje kolem 2600 Kč/měsíc za jednu plochu.
Info je však propagováno i na lavičkách a plakátech, které jsou nalepeny na plakátovacích plochách a to i na sloupech veřejného osvětlení. „Dopravní“ rádio se pokusilo zaujmout i netradiční formou prezentace. V úseku na nábřeží od Karlova mostu k Národnímu divadlu byly zavěšeny plakáty oznamující novou stanici v Praze. Na první pohled bláznivý nápad, za kterým se skrývá racionální úvaha a znalost prostředí. Tento úsek patří v Praze co se dopravy týče jedním z nejproblematičtějších. Řidiči čekající v dlouhé každodenní koloně si určitě všimli této reklamy na rádio a někteří z nich ho na místě vyzkoušeli.
Více než rok propaguje svůj program i Radio City. V minulém roce aktivně prezentovalo Nové české hity s Annou K. a Petrem Mukem v čele. Reklama na tramvajích je i dnes. Tentokrát však má zaujmout s novým sloganem Hity pro radost, který reprezentuje nejnovější programové schéma pražského City. Fajn radio je dalším médiem, které chce nalákat posluchače. Od doby kdy se Zlatá Praha přeměnila ve Fajn, ulice Prahy zdobí jejich billboardy s rovněž novým sloganem Ve tvém rytmu. Delší dobu na sebe chce upozornit i Radio Olympic, které se také rozhodlo pro tramvaje a autobusy. Navíc využívá i metra. Zvolilo si nejoblíbenější reklamní plochu o rozměrech 49×49 cm v ceně 1500 Kč/měsíc za vůz. Olympic upozorňuje cestující na to, že hraje …jemně ve dne, tvrdě v noci… Tato kampaň navazuje na loňskou, s tehdejším sloganem Hudba především a s dovětkem Bez řečí, kdy se Olympic v březnu 2002 přeměnil z Melody.
Připomenout se chce i Country radio, které vsadilo na vozy metra. Vybralo si plochu o rozměrech 22×16 cm, která je umístěna v úrovni schematu vedení tras metra, mezi dveřmi a oknem. Tato reklamní forma stojí 3750 Kč/měsíc za soupravu, tj. 5 vozů. Country radio ve své propagaci také není originální. Vedle loga stanice umístilo svůj dlouholetý slogan Klidné rádio do neklidné doby. Jedním z mála rádií, které se rozhodlo upozornit na určité programové prvky, je Kiss 98fm. Na tramvajích a autobusech reklama Kiss 98fm propaguje novou ranní show Aleše Hámy a Jakuba Wehrenberga. Ranní směna je jedním z pilířů programu pražského Kissu a nové tváře rádia je nutné „dostat“ mezi lidi.
Evropa 2 ochromena odchodem programového ředitele Petra Žižky a hudebního dramaturga Radka Sedláčka, kteří přešli právě do Kissu, „vyrukovala“ s novou soutěží, která má utužit posluchačskou základnu a nové členy získat. Billboardy s heslem Sestřel maxximix za 6 000 000 mají obyvatele nejen hlavního města, ale i regionů, kde Evropa 2 vysílá, upozornit na to, že tohle rádio je velmi štědré a hravé. V pražských ulicích ještě inzeruje Český rozhlas Regina a ČRo 1-Radiožurnál, který opět na lavičkách informuje o Zelené vlně a Vašem tématu. Lavičková reklamní plocha stojí například 2400 Kč/měsíc. Expresrádio s nulovou poslechovostí dle posledního měření Mediaprojektu chce strhnout pozornost na sebe čtvrtečním koncertem na Staroměstském náměstí.