Brainstorming je v každém případě základem pro vytváření nových promoakcí. Občas ale takový brainstorming přijde při pohledu na jiné tělesné partie než je mozek. Německé Hit-Radio Antenne 1 má pro své posluchačky nebo vlastně pro jednu jedinou posluchačku originální dárek. Nejkrásnější prsa Bádenska Würtemberska. Celá akce nese podtitul: Poslouchání rádia zkrášluje.
Podle průzkumu uvažovala každá druhá německá žena o operaci poprsí. Tato informace by mohla ve vysílání zaznít jen jako obyčejná zajímavost. Moderátor by ji mohl maximálně okořenit nějakým vtipným komentářem nebo údajem, že ročně se na operační stůl kvůli vysněným prsům položí 20 tisíc žen. Na Hit-Radio Antenne 1 ve Stuttgartu z toho ale udělali zajímavou soutěž. Ranní moderátor Ostermann vyzval ženy, aby se v případě zájmu přihlásily. Jedna jediná pak bude mít to štěstí, že dostane jako výhru plastickou operaci poprsí. Výherkyni neurčí los, ale lékař, který operaci provede. Lékař se nejprve s kandidátkami na vítězku setká, pohovoří s nimi a pak vybere tu, u které bude operace proveditelná a nejpotřebnější.
Přihlásit se je možné prostřednictvím formuláře, který zájemkyně najdou na webové stránce rádia. Kromě jména, příjmení a podobných údajů, musí účastnice soutěžit vyplnit i svou současnou velikost poprsí, vysněnou velikost, důvod proč chtějí operaci podstoupit, jestli už nějakou prodělali a proč apod. Kromě toho musí přiložit i fotografii současného stavu. Ve formuláři je už standardně zaškrtnutý souhlas se zveřejněním fotografie na webu. U fotky na které jsou vidět pouze ňadra, žádný obličej ani nic jiného. Pod ní je uvedeno křestní jméno majitelky a počáteční písmeno obce nebo města, ze kterého dotyčná pochází. Pod tím je ještě uveden důvod, proč si dotyčná chce nechat poprsí upravit.
Ranní moderátor Ostermann nevysílá svoji ranní show sám. Jeho partnerkou (jak ve vysílání tak v životě) je Schatzi. Oba spolu vysílají každý všední den od pěti do deseti hodin. A protože platí, co se škádlívá, to se rádo mívá, nastupuje vždy krátce po osmé vcědomostní souboj pohlaví. I do něj je možné se přihlásit přes formulář na webu. Kdo nechce soutěžit, může si alespoň vymyslet otázky pro muže a pro ženy, které by měly v souboji zaznít. I na otázky a samozřejmě také na správné odpovědi na ně, je pro jejich autory na stránkách další formulář.
U dalšího německého rádia lze poměrně jednoduše vyhrát nové auto. Antenne Mecklenburg-Vorpommern hledá hit letošního léta. O něm můžou posluchači rozhodovat buďto hlasováním na internetu nebo pomocí speciálních účastnických karet. Ty je možné získat v obchodech s nápoji sítě, která je partnerem projektu. Akce běžela do neděle 11. července. Ten den se konala velká plážová párty. Na té ještě bylo možné odevzdávat hlasovací lístky. Vstup na party byl zdarma. A kromě dobré hudby a pití čekalo na všechny slavnostní vylosování vítěze. Ten dostal nové Mitsubishi.
Mediální poradce Randy Lane ale varuje. Soutěže zajímají jen pět procent posluchačů. Doporučuje proto raději výrazné osobnosti ve vysílání. Ty můžou posluchači buďto milovat nebo milovat ten pocit, že je nenávidí. Jako mnohem účinnější vidí ztřeštěné akce, při kterých se rádio nějak zviditelní.
Tak trochu eroticky jsme začali a nejinak budeme i končit. Digitální rádio Rockland si připravilo zajímavou soutěž v líbání. Mezi posluchače Rockland rádia patří i řada motorkářů. Ti měli možnost vyhrát novou Yamahu. Stačilo se jen přihlásit smskou a pak čekat. Po pět dní se každý den vybíral z došlých sms jeden kandidát. Pět kandidátů se pak sešlo v Motoparku Oschersleben. Každý dostal na motorce přiděleno jedno místo a to musel líbat. Kdo líbal nejdéle, na novém stroji rovnou odjel.
Jak už bývá zvykem některé akce známe i od nás. Podobně jako má rádio Blaník své poutě, Offenburgské Hitradio Ohr (Ucho), pořádá Hitradio Ohr Party Tour 2004. DJ´s známí i z éteru postupně navštíví 8 míst, na kterých zahrají hudbu tří desetiletí. Nápadů je stále dost. No a když se do něčeho zamíchá sex a erotika, tak to určitě vzbudí pozornost.